Sa oled turule toonud tõeliselt hea toote, aga kliendid ei taha sellest aru saada. Sul on fantastiline firma, aga talendid ei taha sinu juurde tööle tulla. Sul on vapustav CV ja sa oleksid oma unistuste tööandjale parim valik, aga ikka jääd sa ukse taha.
- Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi
Oled proovinud ennast reklaamida nii trükis kui ka internetis, kuid see on olnud maha visatud raha. Oled teinud digiturundust paljudes kanalites, aga seegi ei tööta. Pole aidanud ka nägusalt kujundatud koduleht ja Facebooki profiil.
Kas need probleemid on tuttavad? Sa ei ole üksi – Äripäeva peadirektor Igor Rõtov peab neid kõige levinumateks turunduse murekohtadeks mistahes valdkonnas.
Mida teha, kui sind ei panda tähele?
Kuidas veenda kahtlejad? Olenemata sellest, kas tegutsed traditsioonilises ettevõtluses, teed internetimüüki või üritad luua isiklikku persoonibrändi – kõige tõhusam relv on jutustada köitvalt oma lugu.
Lugude loomine on muutunud reklaamis ja turunduses kõige väärtuslikumaks ja efektiivsemaks viisiks eesmärke saavutada. Selle all ei peeta silmas reklaamtekste ja ostetud artikleid. Klientide teadlikkus on viimastel aastatel niivõrd märkimisväärselt kasvanud, et sisuturundus on omandanud tänapäeva infomüra maailmas hoopis uue tähenduse. Inimesed näevad läbi, kui neile ostetud reklaami sisuturunduse pähe maha üritatakse müüa. Võidavad need, kes suudavad põnevate lugude ja kõrge väärtuse abil köita silmapaare ja südameid ilma, et inimesed sellest ise aru saaksid.
See tähendab, et igale turundajale tuleb kasuks omada kübeke ajakirjanduslikke oskusi. Lihtsalt ägedate sõnumite või loosungite genereerimisest jääb väheks, suurima sihtgrupini jõudmiseks peab lisaks jäämäe veepealsele tipule olemas olema ka kordades suurem peidetud osa. Selle õige kommunikeerimine tagab, et kliendid sinu sisu märkavad, loevad ja soovitud viisil tegutsevad.
Sellealast nõu ja oskusi teavad kõige paremini jagada kaks läbi ja lõhki meediahinge – Igor Rõtov ja Aivar Hundimägi – kes viivad 12. juunil läbi ühepäevase töötoa „Kuidas kirjutada silmapaistvaid sisuturundus- ja arvamusartikleid?“.
Toimumisaeg: 12. juuni 2020
Korraldaja: Äripäeva Akadeemia
Igor Rõtov on Äripäeva peadirektor ja hinnatud rahvusvaheline meediaekspert. Viimastel aastatel on ta eriti suurt tähelepanu pööranud just sisuturundusartiklite kvaliteedile. Mitmekümneaastase ajakirjanduskogemusega on tal läbi oma muheda loomuse jagada hindamatuid kogemusi ja väärt nõuandeid.
Aivar Hundimägi on tuntud arvamusliider, kolumnist ja väga inspireeriv inimene. Ta on valitud Eesti Ajalehtede Liidu korraldatud pressipreemia konkursil aasta parima arvamusloo autoriks ning andnud välja raamatuid, mis on kõigile ajakirjandushuvilistele kohustuslikud.
Koolitusgrupp on väike, mis annab suurepärase võimaluse jagada koolitajatega oma ideid ja esitada just enda jaoks kõige põletavamaid küsimusi!
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.