• 09.06.20, 15:15

Reklaamikampaania kasvatas metsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda

Erametsakeskuse reklaamikampaania kutsub kõiki metsaomanikke üles oma metsa eest hoolt kandma ning pärandama oma lastele terve ja tugev mets. Kampaaniaga on seotud agentuurid Akkadian, Age Creative ning MIXD.
Kampaania "Käbi ei kuku kännust kaugele" bänner
  • Kampaania "Käbi ei kuku kännust kaugele" bänner
Mai lõpus alanud reklaamikampaania põhiline sõnum on kutsuda erametsaomanikke liituma metsaühistuga ning uurima, kuidas metsaühistud saavad neile metsa majandamisel abiks olla. Tänaseks on kampaania kasvatanud erametsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele