Reklaamikampaania kasvatas metsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda
Erametsakeskuse reklaamikampaania kutsub kõiki metsaomanikke üles oma metsa eest hoolt kandma ning pärandama oma lastele terve ja tugev mets. Kampaaniaga on seotud agentuurid Akkadian, Age Creative ning MIXD.
Mai lõpus alanud reklaamikampaania põhiline sõnum on kutsuda erametsaomanikke liituma metsaühistuga ning uurima, kuidas metsaühistud saavad neile metsa majandamisel abiks olla. Tänaseks on kampaania kasvatanud erametsaomanike huvi metsaühistuga liitumise vastu pea kolm korda.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.