• 17.06.20, 09:37

Kalev püsib ülekaalukalt Eesti inimeste lemmik-toidubrändina

Kantar Emor uuris mais 2020 neljandat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad brändid toidu- ja joogikategoorias. Loe edasi, millised brändid lisaks Kalevile veel esikümnesse mahtusid.
Iga vastaja valis logodega nimekirjast kuni viis talle kõige meeldivamat brändi.
  • Iga vastaja valis logodega nimekirjast kuni viis talle kõige meeldivamat brändi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele