• 19.06.20, 16:35

Priit Kallas: Turundades peab aru saama, et inimesed ei osta ratsionaalsetele argumentidele tuginedes

"Meil on turundusest oma nägemus ja see pole päris selline, nagu turundusõpingutes kirjas. Mul on tekkinud aastatega omad kiiksud ja näib, et need töötavad," rääkis saunade tootmisega tegeleva Creative Woodworksi omanik Priit Kallas.
Creative Woodworks OÜ omanik ja turundusjuht Priit Kallas
  • Creative Woodworks OÜ omanik ja turundusjuht Priit Kallas Foto: Kalle Veesaar
Te olete Eestis peamiselt saunatootjana tuntud, kuid viimased paar aastat olete keskendunud väikemaja tootmisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele