Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) avas uue teenuse, mille abil saavad ettevõtted kaasata rahvusvahelise kogemusega ekspordi ja tootearenduse eksperte, kes pakuvad muuhulgas turundusalast nõustamist (turunduskanalid, sõnumid, väärtuspakkumine, olulised messid jms).
- Eksperdid toovad ettevõttesse teadmisi turgude ja trendide kohta ning abistavad toodete arendamisel ja disainimisel, et need oleksid konkreetsele sihtturule sobilikud. Fotol EASi juht Peeter Raudsepp. Foto: Andras Kralla/Äripäev
EASi juhi Peeter Raudsepa sõnul on eesmärk aidata eksportivaid ettevõtteid olukordades, kus uutele turgudele sisenemisel või laienemisel jääb vajaka teadmistest ja oskustest. „Eksporditurgudel tegutsedes puutuvad ettevõtted kokku küsimustega, kuidas leida õige partner või milline peaks olema turu eripärasid arvestav toode või teenus. Üks lahendus ekspordi kasvatamiseks on vastava turu kompetentsi kaasamine,“ ütles Raudsepp.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.