Eesti influencer-turunduse idufirma Promoty on märtsis-aprillis eriolukorra tõttu pea olematuks muutunud turundustegevuste järel kiirelt taastunud. Selle aasta teises kvartalis oli ettevõtte käive üle 40% suurem kui aasta alguses.
- Promoty meeskond. Keskel ettevõtte looja Aleks Koha, vasakult esimene ettevõtte turundusjuht Marelle Ellen. Foto: Kristel Pähkel
Turundussektor sai eriolukorra ajal suure hoobi, sõnas Promoty turundusjuht Marelle Ellen. „Reklaamieelarve oli üks koht, mida ettevõtted kulude kärpimiseks vähendasid,“ toonitas ta ja lisas, et see mõjutas ka influencer-turundusse investeeritavaid summasid. Promoty pakub nimelt ettevõtetele ja agentuuridele võimalust enda toote, teenuse reklaamimiseks leida sobilik influencer ehk suunamudija. „Meie kasuks mängis see, et sotsiaalmeedia kasutus tegelikult eriolukorra ajal kasvas – samas kui näiteks välireklaami kontaktide arv vähenes meeletult, kuna inimesed püsisid kodus. Seega kanalina vähendati sotsiaalmeedia ja influencer-turunduse eelarveid ilmselt vähem,“ lausus Ellen.
Seotud lood
Eestis on üle 372 000 Instagrami kasutaja. Kuidas leida nende seast üles need, kellega koostöö aitaks nii müügitulu edendada kui ka tugevat brändi ehitada?
Eesti influencer-turunduse idufirma Promoty andis teada, et on Läti turu juhiks värvanud endise Wolti Läti turundusjuhi Elīza Jaka.
Suunamudijate vahendusplatvorm Promoty alustas Funderbeami investeerimisplatvormil kampaaniat, et kaasata kuni 500 000 eurot viiele välisturule laienemiseks.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.