Eestlaste loodud mobiilirakendus aitab ilma otsingumootorit kasutamata viia kokku potentsiaalsed kliendid ja teenuste/kaupade pakkujad.
- HotLead OÜ on 2020. aasta alguses asutatud ja Eesti kapitalil põhinev start-up-ettevõte. Foto: Unsplash
Mobiilirakendus kannab nime HotLead ning on suunatud peamiselt eraisikutele ja väikeettevõtetele telefonis turuinfo vahendamiseks.
Ostusooviga klient saab äppi vabas vormis lisada, mida ta otsib. Pakkujad saavad sisestada oma valdkonna märksõnu.
Kui nendele märksõnadele vastav soov lisatakse, annab rakendus vastava valdkonna teenusepakkujatele teada, et konkreetne inimene tunneb antud toote või teenuse vastu huvi. Pakkujal tekib võimalus saata pakkumisi just potentsiaalsetele klientidele. Edasine sõltub juba pakkumise kvaliteedist ja kliendi hinna-kvaliteedi eelistusest, nii nagu turutingimustes ikka.
Äpi kasutaja näeb ainult tema enda soove ja pakkumisi ning teenusepakkujatele kuvatakse ainult neid huvitavad soovid ja oma pakkumised.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.