Sellest nädalast on väljas teistest eristuvad ambient-välireklaamid, mille puhul ei mõeldud mitte ainult kastist välja, vaid loodi lausa uus kast. Millega on tegemist?
- Hea näide sellest, kuidas huvitavalt ehituskaupadele välireklaami teha.
"Reklaamimaailmas armastatakse ikka öelda, et kõige vägevamad lahendused ilmnevad siis, kui mõelda kastist välja. Astusime selle ambient-reklaamilahendusega sammuke edasi - me mitte ei mõelnud ainult kastist välja, vaid lõime uue kasti," kommenteeris Tabasco juht Oliver Lomp.
Seotud lood
Tabasco tegevjuht Oliver Lomp sõnas, et see kevad oli nagu ajamasin tulevikku. Koosolekud ja kohtumised on tema sõnul endiselt hea viis, kuidas ideid vahetada, kuid kodus töötamine muutub üha olulisemaks.
21. aprillil toimub veebiseminar "Turundus eriolukorras", kus erinevate sektorite turundajad räägivad, kuidas on eriolukord mõjutanud tarbijakäitumist, milliseid uusi ärivõimalusi nad on leidnud ja kuidas üldse turundada olukorras, mil elu ja äri justkui seisma on pandud.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.