Töö esitamine on väga lihtne ja soodne. Töid on oodatud esitama nii agentuurid, nende kliendid kui ka ettevõtted, kes teevad ise digiturundust.
Konkurss: Aasta Digitegu 2020
Tähtaeg: reede, 6. november 2020 kell 17.00
Osalustasu: 60 eurot (lisandub käibemaks)
Töö esitamiseks laadi siit alla
ANKEET ja saada see
[email protected].
Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, aga Digitegu hindab tulemuslikkust! Kindlasti mõtlevad paljud – me pole sel aastal midagi silmapaistvat teinud. Vahet pole! Polegi vaja silmapaistvaid, vaid tulemuslikke töid. Kulutasid Facebooki reklaamile 1000 € ja teenisid 1500 € kasumit oma teenust müües – väga tubli! Just selliseid kampaaniaid ootamegi.
Selle eesmärk on kaardistada Eesti digiturunduse maastik, panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid. Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust, sest digiturunduses on kõik mõõdetav.
Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 7. aastat järjest Best Marketing.
Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.
Esitades Digitegu konkursile 4 tööd, saad tasuta kaasa
Best Interneti ühe päeva pääsme. Tööde esitamise tähtaeg on reede, 6. november 2020 kell 17.00. Nii nagu eelnevatel aastatelgi, saad ka tänavu saata töö konkursile vaid 60 € eest.
Töö esitamiseks laadi siit alla ankeet!Saada konkursile töid, mis on olnud sinu aasta toodangus üle keskmise tulemuslikud. Võrdleme neid teistega ja saame teada, milline on Eesti digiturunduse tase – ja millised tipud tõusevad esile. Konkursil on palju kategooriaid, et õunu ei peaks võrdlema apelsinidega.
Miks osaleda?
• Aitad kaardistada Eesti digiturunduse hetkeseisu ja taset.
• Võitjad saavad diplomid ja kajastuse Best Marketingis ja teistes Äripäeva kanalites.
• Võitjad saavad esitleda oma töid
Best Interneti konverentsi publikule – potentsiaalsetele klientidele.
Kes on oodatud osalema?
• Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui ka kliendid. Konkursile on oodatud ka Eesti agentuuri poolt ekspordiks tehtud tööd. Välismaa agentuuri poolt Eesti kliendile tehtud töö ei kvalifitseeru.
Konkursi hindamiskriteeriumid
1. Tulemuslikkus: 75% punktidest
2. Loovus: 25% punktidest
Millised tööd kvalifitseeruvad?
• Kvalifitseeruvad tööd, mis on olnud live's (tarbijatele kättesaadavad/nähtavad) perioodil 01.09.2019 – 30.10.2020.
• Digitegu hindab Eesti residentide tehtud töid, sh ka välisturgudele suunatud töid. Seega kui Eesti agentuur teeb ekspordiks tööd, siis see loeb. Välismaa agentuuri Eesti kliendile tehtud töö ei loe.
Kategooriad
• E-maili turundus/uudiskirjad
• Mobiilsed rakendused/reklaam
• Facebooki reklaam/makstud postitus
• Instagrami turundus/mõjuisikute turundus
• Online-reklaam (v.a. Facebook ja Google)
• Content marketing
• Google Ads
• Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
• Veebilehe arendus/kampaanialeht
• SEO
NB! Korraldajal on õigus kategooriaid omavahel liita.
Žürii
1. Andrus Kiisküla, Tallink
2. Irina Piiskoppel, Tank
3. Jaan Naaber, Neway
4. Taavi Raidma, Convertal
5. Laura Kabonen, MBD
6. Marko Saue, Goal
7. Jana Adamsons, La Ecwador
8. Enelin Paas, SafetyWing
9. Ailar Jüriado, SEB
Võitjad selguvad 18. - 19. novembril 2020 Tallinnas toimuval
Best Internetil.
Kuhu ja kuidas saata?
Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 10 MB. Videoklipid on oodatud YouTube’i või Vimeo linkidena. Pildifailid ei tohi olla suuremad kui arvutiekraan. Samuti võivad konkursil osalejad laadida oma töid üles isiklikesse serveritesse, kasutada failijagamisprogramme ja saata oma konkursitööle viiv link ürituste projektijuhi e-posti aadressile.
Tööd esitades palun lisa kindlasti rekvisiidid arve esitamiseks. Töö esitamise hinnale lisandub käibemaks.
Saada ankeet .pdf või .doc formaadis hiljemalt 6. novembril e-posti aadressile
[email protected].
Lisainfo
Marianne Liibert
Bestmarketing.ee toimetaja
Best Marketing / Äripäev AS
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.