AS Ekspress Grupp taastas tänavu kolmandas kvartalis koroona-eelse müügimahu, jätkas digitaalsete tulude osakaalu kasvatamist ja teenis kulude kokkuhoiu tulemusena kasumi.
- Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
ASi Ekspress Grupp 2020. aasta III kvartali müügitulu oli 15,2 miljonit ja puhaskasum 1,08 miljonit eurot, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest. 9 kuu müügitulu oli 44,8 miljonit ja puhaskasum 0,92 miljonit eurot.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.