• 09.11.20, 16:25

Sammud, kuidas jõuda LinkedInis soovitud kontaktini

Andres Kostiv rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, kuidas LinkedIn oma äri eduks tööle panna.
Andres Kostiv
  • Andres Kostiv
Äri- ja töösuhetele keskenduvas LinkedInis saab teatud meetoditega luua kontakti nende inimestega, kes esmapilgul võivad tunduda raskesti ligipääsetavad, ütles turundusekspert ja koolitaja Andres Kostiv.
Andres Kostivit intervjueeris Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
18. ja 19. novembril toimub digiturunduse konverents Best Internet 2020, kus Andres Kostiv räägib sellest, kuidas B2B müügiga saab ennast LinkedInis valdkonna eksperdiks brändida ja lasta arvutil müüa samal ajal, kui ise magad. Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!
NB! Kuni 10. novembrini (kaasa arvatud) on saadaval soodushinnaga Best Internet 2020 piletid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele