• 18.11.20, 16:43

Digiteo võitja case study: Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad

Convertali tehtud Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Facebooki reklaami/makstud postituse kategooria auhinna.
Digiteo võitja case study: Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C tooted
Digiturunduse valdkond: Facebooki reklaam/makstud postitus
Klient: Goldtime / Megafort
Agentuur: Convertal
Kampaania/töö pealkiri: Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad
Töö periood: 1. aprill-30. oktoober 2020 (kestab jätkuvalt)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele