Best Marketing vestles kolme Eesti turundajaga, kes jagasid oma muljeid turunduskonverentsi Password 2021 peaesineja Rory Sutherlandi kohta.
Turunduskonverentsi
Password 2021 üks peaesinejatest on
Rory Sutherland – tõeline turundusmaailma legend, üks käitumisökonoomika säravamaid tähti ning Ogilvy UK asepresident.
Oma eelmisel aastal ilmunud turundusbestselleris “Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life” toob Rory Sutherland arvukalt näiteid selle kohta, miks tarbijad käituvad ebaratsionaalselt ja miks vastupidiselt hetkel levinud arvamusele ei saa turunduses kõike mõõta ja tarbijate käitumist ette ennustada. Tarbijad käituvad täiesti ebaloogiliselt!
Uurisime kolmelt Eesti turundusvaldkonna inimeselt, mida nad Rory Sutherlandist ja tema raamatust arvavad.
- Karl Pae Foto: Andres Haabu
Google Premier Partner agentuuri ePPC asutaja Karl Pae:
"Ma võiks öelda, et Rory Sutherlandi raamatut "Alchemy" tasuks lugeda kõigil tulemustele ning andmetele keskendunud turundajatel ja juhtidel (nagu mina isegi), et korraks numbrite mullist välja tulla ja rohkem emotsioonidele mõelda. Kõige teravamad kampaaniad võivad just nii oma alguse saada. Alati ei saa ega pea puhtalt numbrite pealt otsuseid tegema. Oma raamatus räägib ta ettearvamatusest ja kuidas seda enda kasuks ära kasutada. Oleks põnev kuulata, mis mõtteid tal viimase aja sündmustega seoses jagada on, sest tänast olukorda ei osanud aasta tagasi veel keegi ette arvata."
- Piret Reinson Foto: Krõõt Tarkmeel
EstateGuru turundus- ja kommunikatsioonidirektor Piret Reinson:
"Mulle meeldivad inimesed, kes julgevad ujuda vastuvoolu. Rory Sutherland on just üks sellistest inimestest. Mõnikord tuleb olla irratsionaalne ja teha asju, mis ei ole sugugi loogilised ja numbritega tõestatavad. Ja siis sünnib midagi totaalselt erakordset. Samuti on Rory igasuguse "keskmise" vastu ja toob välja big data kasutamise pahupooled ajal, mil big data is a king ja ilma selleta justkui enam ei saakski. Üleüldse on ta üks eriti elutark ja lustakas tegelane. Kahe jalaga maa peal. Peaks väga hästi sobima meie talupojamõistlikule auditooriumile."
- Andrus Purde Foto: Raul Mee
Outfunneli tegevjuht ja kaasasutaja Andrus Purde:
"Kui peate parandama ühistransporditeenust, on ratsionaalne valik investeerida uutesse teedesse, radadesse, sõidukitesse, jaamadesse - ja see maksab kümneid või sadu miljoneid. Alternatiiv on investeerida paarsada tuhat digitaalsetesse infotahvlitesse, mis ütlevad teile täpselt, millal järgmine rong / buss peaks saabuma. Vähem ärevust ja parem kvaliteedikuvand väiksema kuluga. Rory Sutherland nimetab seda lateraalset probleemilahendust “alkeemiaks" ning tal on palju seotud kaasuseid ja näiteid. Ja Rory ei ole lihtsalt mõni brändinguguru, kes käsib teil olla "loov", vaid otseturunduse ekspert, kellel on oma väite toetuseks ette näidata aastakümne jagu tulemusi.Mida ta ei paku, on lineaarne voog või protsess, mida järgida, samas olekski kummaline, kui alkeemia loogika või retsept oleks ilmselge."
Kasuta võimalust ja kuula Rory Sutherlandi
tururunduskonverentsil Password 2021, kus keskendutakse tänavu kohanemisele ja ajaga kaasas käimisele - sest ellu jäävad need, kes suudavad muutustega kohaneda.
Aasta suurimal turunduskonverentsil saad osa ka mitmetest põnevatest töötubadest, kus räägitakse turundusest, tarbijate mõistmisest, esteetikast ja ärist.
Tutvu siin Password 2021 programmiga, mis täieneb pidevalt!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.