• 30.12.20, 23:27

Ksenia Kostina: meil ei ole eriti vaja kliente püüda

Ksenia Kostina selgitas, miks hiljuti digiturunduse TOPis edukaima e-turundusagentuuri tiitli saanud ning enam kui 35 riigis affiliate-turundusega tegeleva Smart City OÜ kliendid neid ise üles leiavad.
Smart City OÜ tegevjuht Ksenia Kostina selgitas, et ettevõte tegutseb brändi Leadgid all.
  • Smart City OÜ tegevjuht Ksenia Kostina selgitas, et ettevõte tegutseb brändi Leadgid all.
"Leadgid on rahvusvaheline affiliate-platvorm ehk teisisõnu partnervõrgustiku platvorm, mis võimaldab meie klientidel reklaamida end ja oma teenuseid või tooteid internetis ning maksta konkreetsete tulemuste eest. Kuna me oleme spetsialiseeritud finantssektorile, siis meie klientideks on pangad, neopangad, kiirlaenufirmad ning fintech projektid," selgitas Kostina, millega Leadgid tegeleb.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.20, 10:11
Digiturunduse TOPi võitja: keskendume rahvusvahelistele finantskampaaniatele
Värskes Turunduse TOPis edukaima e-turundusagentuuri tiitli saanud Smart City OÜ opereerib Leadgid brändi all. Tegemist on rahvusvahelise haardega ettevõttega, mis on keskendunud eelkõige finantskampaaniatele.
Uudised
  • 30.10.20, 17:22
Turunduse TOP 2020
Eile ilmunud Äripäeva Turunduse TOPis selgusid Eesti edukaimad agentuurid. Käesolevasse artiklisse koondasime kokku intervjuud Turunduse TOPi parimatega. Iga intervjuu lõpust leiate vastava valdkonna edetabeli täispikkuses.
Saated
  • 04.09.20, 13:30
Kuidas affiliate-turundusest maksimumi võtta?
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas turundusstrateeg ja SafetyWingi äriarendusjuht Enelin Paas, kes räägib affiliate-turundusest, kampaaniatest ning turunduse tööriistadest ja kanalitest.
Uudised
  • 05.06.20, 13:19
Parim turundus on kliendi soovitus
Bigbank Eesti äriüksuse turundusjuht Eve Järve, kes esineb 9. juunil Best Marketing Club'is, rääkis intervjuus turunduse eripäradest finantssektoris, mis on turundamise mõttes üks enim reguleeritud valdkondi.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele