Enam ei ole kohta turundusjuhtidele ja -spetsialistidele, kes digiteemasid mingilgi määral ei valdaks, kirjutab koolitaja Taavi Raidma. Kuidas aga valida ja arendada välja tugev digikeskne turundustiim?
Digiturundus on viimase kümne aastaga muutunud igas ettevõtlusvaldkonnas valikulisest kõrvaltegevusest oluliseks ärigeneraatoriks, mõnel juhul isegi asendanud kogu traditsioonilise turunduse.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.