28. jaanuaril korraldab Best Marketing praktilise seminari, mis keskendub klientide mitte kaotamisele. Varajastele registreerujatele kehtib soodustus, kuid tasub kiirustada, sest soodushinnaga piletid on saadaval veel ainult 8. jaanuarini.
- Paljude ettevõtete jaoks on kliendibaas nagu auguga ämber, millest vesi välja lekib. Ja et ämber tühjaks ei saaks, tuleb ülevalt vett pidevalt peale valada. Mida teha, et auk ämbri põhjas liiga suur ei oleks?
Seminaril kuulete nii teooriat kui ka praktilisi kogemusi, kuidas klientide kadumist ära hoida, ning saate ideid kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ühtlasi on seminar hea võimalus otse esinejatelt küsida konkreetseid küsimusi teid huvitavate teemade kohta.
Kuidas mitte kliente kaotada – praktiline seminar 28. jaanuaril! Tutvuge programmiga ja registreeruge
siin! Kuni
8. jaanuarini kehtib soodushind 99 eurot (km-ga 118,8€). Täishind on 149€ (km-ga 178,8€).
Päeva alustab juhtimiskonsultant ja koolitaja Eero Sikka, kes räägib sellest, kuidas distsipliini ja järjepidevusega kliendibaasi kasvatada. Kohe pärast seda toob Igor Rõtov näite päriselust ja räägib, kuidas Äripäeval õnnestus tellijate arvu kasvatada. Seejärel saab sõna digiturundusagentuuri Lavii juht Timo Porval, kes ei räägi mitte sellest, kuidas kliente juurde saada, vaid kuidas digikanalites olemasolevatest klientidest mitte ilma jääda.
Pärast lõunapausi keskendutakse ettevõtete kogemuslugudele. Kuidas oma kliente hoida ja uusi juurde võita, räägivad Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats, Bolti lifecycle marketing manager Nikolai-Georg Svidlov ja Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.