• 13.01.21, 12:57

Maxima Eesti turundusjuhina alustab Tiia Schapel

Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhina alustab enam kui 20-aastase turundusvaldkonna kogemusega Tiia Schapel.
Maxima Eesti turundusjuhina alustab Tiia Schapel
  • Foto: Andras Kralla
"Maxima jaekett on viimastel aastatel teinud läbi märkimisväärse arengu oma kuvandi lõikes ning on tänaseks selgelt kinnitanud oma rolli üheltpoolt hinnaliidrina, aga teisalt ka innovatsiooni eestvedajana Eesti jaekaubanduses," kommenteeris Tiia Schapel. "Soovin Maxima tiimiga liitudes seniste suundadega jätkata ning panustada omaltpoolt sellesse, et meie tootearendus, pakutavad teenused ja turundustegevused laiemalt teeniksid eesmärki olla kliendile esimeseks valikuks."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele