28. jaanuaril toimub Best Practice seminar, kus kuulete nii teooriat kui ka praktilisi kogemusi, kuidas kliente säilitada, ning saate ideid klientide lojaalsuse tõstmiseks.
Praktiline veebiseminar
Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada juba 28. jaanuaril!
NB! Kuni 22. jaanuarini kehtib soodushind 129 eurot. Registreeruge
SIIN!
Päeva alustab juhtimiskonsultant ja koolitaja Eero Sikka, kes räägib sellest, kuidas distsipliini ja järjepidevusega kliendibaasi kasvatada. Ta on aidanud paljusid organisatsioone – sealhulgas Äripäeva – oma eesmärkide saavutamisel. Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi on koostöö kohta Eeroga öelnud järgmist: “Tema kõige olulisem põhimõte on see, et sa pead enda jaoks panema paika selle, mis on nädala jooksul kindlasti vaja ära teha, et jõuda pikaajalisele eesmärgile lähemale. Kõige suurem probleem eesmärkide saavutamisel on tema enda sõnul n-ö keeristorm. Selle all peab ta silmas kõiki neid kiireid asjatoimetusi, kohtumisi ja meile, millega tuleb igapäevaselt rinda pista. Eero sundis meid keskendama oma tegevusi sellele, mis on täna esmatähtis ära teha, pidades silmas suurt eesmärki.”
Kohe pärast seda toobki Äripäeva peadirektor Igor Rõtov praktilise näite päriselust ja räägib, kuidas muuta organisatsiooni töökultuuri, et püstitatud eesmärgid täidetud saaks. Nimelt õnnestus Äripäeval olemasolevaid tellijaid mitte ainult hoida, vaid uusi tellijaid juurde saada.
Digitaalsete toodete üks suur häda on paraku see, et kliendid õnnestub küll ühekordselt ostma saada, aga siis ajapikku nende huvi raugeb. Ja ühel hetkel nad lahkuvad. Kuidas hoida kliente aktiivsena, kuidas hoida neid huvitatuna? Digiturundusagentuuri Lavii juht Timo Porval ei räägi mitte sellest, kuidas kliente juurde saada, vaid jagab oma kogemusi, kuidas digikanalites olemasolevatest klientidest mitte ilma jääda.
Registreeruge soodushinnaga
SIIN!
Kui kõigll jaekettidel on oma boonuskaart, siis miks eelistada üht ketti teisele? Mis on kõige olulisem, mis tarbijat ühe jaeketi juures hoiab? Kas e-kanalites on kliendilojaalsus teistsugune kui tavapoes? Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib, mida huvitavat ollakse tarbijakäitumise kohta avastanud Partnerkaardi andmeid analüüsides ning kuidas Partnerkaardi programm mõjutab ostlemist Kaubamaja e-kanalites.
Kui koroonakriis vähendas Bolti platvormil tehtud sõitude arvu, siis toidu kullerteenus ja tõukerataste laenutus laienes sel ajal uutesse linnadesse. Lisaks käivitati märtsis ettevõtetele kiiret pakivedu pakkuv teenus ning loodi uus kategooria Bolt Protect, kus sõidavad kaitsva kilekattega autod. Kuidas täpselt Bolt on oma kliente hoidnud ja uusi juurde võitnud, räägib Bolti lifecycle marketing manager Nikolai-Georg Svidlov.
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema toob näiteid, mida nad klientide hoidmiseks teevad. Coop Pank kulutab veidi rohkem aega, aga püüab ellu viia kliendi soovi. Lisaks sellele, et nad üritavad paindlikud olla, panustatakse palju klienditeenindusse. Kuna tänapäeval tehakse paljud pangatoimingud digikanalites, siis pakutakse ka veebi teel inimlikku ja personaalset klienditeenindust, helistatakse veebilehel lepingu sõlmimisega hätta jäänud klientidele ning juhendatakse eakaid kliente digikanalites tehingute tegemisel. Koroona ajal korraldati ka müügivõrgu töötajate ümberõpe.