• 17.01.25, 12:21

Suunamudijad kui digiajastu kõneisikud

Interneti, sotsiaalmeedia ja nutitelefonide areng on loonud ning esile toonud eraldi kihi inimestest, kes jagavad oma mõtteid ja arvamusi mistahes toodete, teenuste või teemade kohta, kirjutab agentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi.
Reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi
  • Reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi Foto: Erlend Štaub
Suunamudijad, blogijad ja sisuloojad – igaühel on oma suund, auditoorium ja sisuloomise stiil. Üks räägib kosmeetikatoodetest, teine on hariva taustaga (tervis, meditsiin, jooga jne), kolmas lifestyle-blogija ja neljas hoopis tehnika-geek.

Seotud lood

Uudised
  • 07.10.24, 10:37
Nädala naksik: lilletädi naerutab ja kutsub null-korrusele
Eesti lilleäri Mileedi on ära tabanud väga eestlasliku eneseiroonia. Ega keegi teine tohigi meie üle nalja teha peale meie endi.
Uudised
  • 21.09.22, 14:28
Blogijast ettevõtja ja õpetaja: punnitatud sotsiaalmeedia sisu ei vii kuhugile
Sisu loomine eri kanalitesse võib võtta hulganisti aega, kuid punnitatud sisu tegemine ei vii mitte kuhugile, selgus Äripäeva raadiosaatest „Lavajutud“.
Arvamused
  • 27.08.24, 10:07
Karl Märka: paljud riigi reklaamikampaaniad on puhas raharaisk
Kui riik tahab kulutada raha kodanike harimiseks, tuleb kampaaniaid läbi viia koostöös sisuloojatega, mitte valida kalleid kanaleid, millel sedasorti reklaam ei tööta, kirjutab finantstehnoloogiaettevõtte Hoovi tegevjuht Karl Märka.
Uudised
  • 11.04.24, 13:01
Kelle käes on mõjutamise võti?| Mõjuisikute ökosüsteem
Kes ja kuidas meid – ennekõike aga Z- ja Y-generatsiooni – mõjutavad, küsib SEB noorte segmendi turundusjuht Delis Kruustik.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.25, 14:09
Andmete kaitse ja privaatsus: millised tehnoloogiad tagavad sinu info turvalisuse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele