Numbrid ja andmed on hädavajalikud, kuid need ei asenda inimlikku empaatiat, ütleb Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi üks esinejatest Silvia Garcia.
- Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi esineja Silvia Garcia Foto: Alberto Fraile
Aastatel 2006–2016 oli Silvia Garcia ametis Coca-Cola õnneinstituudi juhina. Tema selgitust mööda on Coca-Cola bränd alati olnud seotud õnnega, kuid ühel hetkel sooviti selle sõnumi reklaamimisest märksa kaugemale minna. „Õnneinstituut loodi selleks, et süvendada meie arusaamist õnnest ja jagada seda teadmist maailmaga,“ märgib ta. „Korraldasime konverentse, avaldasime raamatuid ja tegime raadiosaateid, et uurida, mida õnn tõeliselt tähendab ning kuidas see inimesi mõjutab.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Agentuuril on tööl eraldi AI-tiim
Me ei ole reklaamide sihtimise osas täna veel seal, kus vajutad nuppu, annad raha ja kõik juhtub iseenesest, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.