Swedbank astus brändi ja kommunikatsiooni juhtimises uude ajastusse
Swedbanki brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustas 15. jaanuaril tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.
Fotol vasakult: Heili Klandorf-Järvsoo, Katri Link, Joosep Volkmann Foto: Georg Andres Veskioja
Swedbankiga liitus Katri Link Tallink Grupist, kus ta juhtis 2017. aastast grupi kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse valdkonda. Läänemere juhtivas laevandus ja puhkuseteenuseid pakkuvas kontsernis vastutas ta avalike suhete, kriisikommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni strateegia ning tegevusplaanide elluviimise eest kõigil ettevõtte turgudel, juhtides rahvusvahelist tiimi kuuel turul. Lisaks vastutas Link kontserni ESG strateegia, tegevuste ja esimese Euroopa Liidu ESRS standardile vastava aruande koostamise eest.
Kuigi tegevuste prioriteetsus on igal pool pidevas muutumises, on avalik sektor lihtsalt teravama jälgimise all, leiab 13. jaanuarist Tallink Grupi kommunikatsioonidirektori ametis tööd alustanud Meelis Kompus.
Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.