Swedbank astus brändi ja kommunikatsiooni juhtimises uude ajastusse
Swedbanki brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustas 15. jaanuaril tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.
Swedbankiga liitus Katri Link Tallink Grupist, kus ta juhtis 2017. aastast grupi kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse valdkonda. Läänemere juhtivas laevandus ja puhkuseteenuseid pakkuvas kontsernis vastutas ta avalike suhete, kriisikommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni strateegia ning tegevusplaanide elluviimise eest kõigil ettevõtte turgudel, juhtides rahvusvahelist tiimi kuuel turul. Lisaks vastutas Link kontserni ESG strateegia, tegevuste ja esimese Euroopa Liidu ESRS standardile vastava aruande koostamise eest.
Kuigi tegevuste prioriteetsus on igal pool pidevas muutumises, on avalik sektor lihtsalt teravama jälgimise all, leiab 13. jaanuarist Tallink Grupi kommunikatsioonidirektori ametis tööd alustanud Meelis Kompus.
Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.