• 26.01.21, 08:00

Distsipliin, mis pani klientide arvu kiirelt kasvama

Tänapäeva ajakirjanduse ärimudeli aluseks pole enam mitte reklaamitulu, vaid tellijad. Eesti suurima majanduslehe peatoimetaja Aivar Hundimägi rääkis, kuidas koolitaja Eero Sikka nõudlik pilk aitas neil tellijate arvu kasvatada.
Koolitaja Eero Sikka esineb 28. jaanuaril veebiseminaril "Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada".
  • Koolitaja Eero Sikka esineb 28. jaanuaril veebiseminaril "Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada".
Reklaamitulude kukkumine võib olla kiire, ühe kuu jooksul isegi kuni kahekohaline – seda koges Äripäev eelmise majanduskriisi ajal, mis sundis mõtlema, kuidas jõuda sinna, et tellijatulu kataks ära toimetuse ehk sisu tegemiseks minevad kulud.
Appi tuli koolitaja ja 28. jaanuaril toimuva veebiseminari Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada üks esinejatest Eero Sikka, kelle missioon on aidata organisatsioonidel nende tulemuslikkust tõsta.
Sikka on omandanud Estonian Business Schoolis ärijuhtimise magistrikraadi ning vastutas Telias üle kümne aasta ärikliendi müügi- ja ärijuhtimise eest. Viimased seitse aastat on ta toetanud suuremaid organisatsioone nende fookuse seadmisel ja distsipliini tekitamisel nii Eestis, Euroopas kui ka Aasias, olles nõustanud organisatsioone kümnes erinevas riigis. Tema klientide hulka kuuluvad tuntud ettevõtted nagu Transferwise, Swedbank, Olympic Casino, Telia, Sokos Hotels, Veriff, EAS, Äripäev, G4S, Eesti Energia, Initiative, Maksuamet, jpt.
"Eero aitas panna paika tegevusplaani, mõõdikud ning julgustas meid seadma raskesti saavutatavaid eesmärke, kehtestades seejuures distsipliini," kõneles Hundimägi.
Hundimägi tõi välja, et kiired asjatoimetused, kohtumised ja kirjad, millega tuleb igapäevaselt rinda pista, on Sikka hinnangul üks suurimaid takistusi eesmärkide saavutamisel.
Kuidas panna enda jaoks paika, mis on nädala jooksul kindlasti vaja ära teha, et jõuda pikaajalisele eesmärgile lähemale?
28. jaanuaril toimuval veebiseminaril Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada kõnelebki Eero Sikka sellest, kuidas distsipliini ja järjekindluse abil klientide arvu kasvatada. Tutvuge programmiga ja registreeruge SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele