Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 25. veebruar 2021. Kutsume üles konkursile esitama mitte üksikuid kampaaniad, vaid pikaajalist (kogu 2020. aasta kestnud) turundustegevust meedias.
Žürii hindab esimeses voorus esitatud töid kodutööna ja annab 3. märtsil teada, kes teise vooru edasi pääsesid. Teise vooru esitlused ja žürii koosolek toimuvad 5. märtsil ja auhinnad antakse üle turunduskonverentsil Password 2021.
Konkursi osalustasu on 499 eurot. Selle tasu eest saab agentuur esitada kuni neli tööd ja agentuuri esindaja osaleda tasuta Passwordi konverentsil. Iga lisanduva töö hind on 100 eurot. Hindadele lisandub käibemaks.
Kategooriad
• Efektiivne meediakasutus (ROI)
• Innovaatiline meediakasutus
• Brand Activation (lansseering, bränding/rebränding või turupositisooni hoidmine)
• Uuringupõhine/ consumer insight'il tuginev meediakasutus
• Väikese eelarvega kampaania (alla 5000 euro)
• Sotsiaalne, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv kampaania
Igas kategoorias antakse välja üks kuldauhind. Konkursi parimale tööle antakse Grand Prix ehk Aasta Meediategu 2020 auhind. Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).
Aasta Meediategu 2020 konkursi juhendi saab alla laadida
SIIT.
Lisainfo: Hando Sinisalu,
[email protected], +372 502 8561
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.