Sel nädalal alanud Maksu- ja Tolliameti (MTA) kampaania „Makse makstes hoiame Eestit koos“ rõhutab iga maksumaksja panust Eesti elu toimimisse.
„Oma igapäevastes toimetamistes me tihti ei märkagi, kuidas kasutame iseenesest mõistetavaid hüvesid, mis on võimalikud tänu maksurahale. Olgu selleks näiteks arstiabi, haridussüsteem, tuletõrje, politsei ja toll või vanemahüvitis,“ ütles MTA peadirektor Madis Jääger. „Iga inimene, kes maksab ausalt oma maksud, aitab hoida Eestit koos.“
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.