• 02.03.21, 18:35

Uue kampaania avalöögina saadeti Riigikogu liikmetele poekotid

Lääne-Harju valla kampaania kutsub tegema tarka valikut – kasutama oma pakendit. Kampaania avalöögina läkitas rohevallaks pürgiv omavalitsus igale riigikogu liikmele taaskasutusmaterjalist poekoti.
Uue kampaania avalöögina saadeti Riigikogu liikmetele poekotid
  • Foto: Liis Treimann
Lääne-Harju vald algatas teadlikkusekampaania “Tark valik – oma pakend”. Kampaania eesmärk on juhtida tähelepanu tekstiilijäätmete ja ühekordsete pakendite tekkele kui ühele suurimale jäätmeprobleemile ning kutsuda üles rakendama ringmajanduse põhimõtteid kõigil ühiskonna tasanditel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele