Tommy Cash tegi ühise kollektsiooni Prantsuse moemajaga
Muusik ja visuaalkunstnik Tommy Cash annab täna koos tunnustatud Prantsuse moemajaga Maison Margiela välja ühise kollektsiooni. Koostöö hõlmab riideid ja aksessuaare, aga ka ühist lugu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.