• 18.03.21, 12:52

Tommy Cash tegi ühise kollektsiooni Prantsuse moemajaga

Muusik ja visuaalkunstnik Tommy Cash annab täna koos tunnustatud Prantsuse moemajaga Maison Margiela välja ühise kollektsiooni. Koostöö hõlmab riideid ja aksessuaare, aga ka ühist lugu.
Üks ühise kollektsiooni tooteid.
  • Üks ühise kollektsiooni tooteid. Foto: Dmitri Gerasimov
Nii jõudis täna ühes maailmakuulsa moebrändiga avalikkuse ette unikaalne teos, mis hõlmab helisid, mille sarnast pole muusik kunagi varem avaldanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele