2021 on üleminekuaasta, mida planeerides peaks enda jaoks läbi töötama kaks küsimust – kuidas luua tuleviku väljakutsetele vastav agentuur ning kuidas tõsta agentuuri adapteerumisvõimet, küsib meediaagentuuri MediaCom tegevjuht Olga Peresild.
Mõlema küsimuse puhul on väga olulisel kohal inimesed ja tehnoloogia ning see, kuidas inimesed kasutavad neile kättesaadavaks tehtud tehnoloogilisi platvorme ja tooteid. Varustada agentuuri väga mitmete tehnoloogiliste lahendustega on lihtne. Sellega aga kaasneb küsimus, kuidas viia meeskonna kompetentsid sellisele tasemele, et tehnoloogia päriselt lahendaks kitsaskohti ja toodaks lisaväärtust, mitte ei pidurdaks tööprotsesse.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.