Täna toimus Kutuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgus Aasta Turundustiim 2020. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele silma jäi.
Best Marketing viis Eesti loov-, meedia-, digi-, üritusturundus- ja PR-agentuuride juhtide seas läbi küsitluse, et teada saada, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal nende arvates kõige enam professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal paluti nimetada kuni kolm silmapaistvat turundustiimi.
Aasta Turundustiim 2020 tiitli pälvis ALEXELA
Tiitlikandidaatide seas olid lisaks Alexelale veel Viru Keskus, Kaubamaja, Nordic Milk, Sportland, Telia Eesti, Selver, Eesti Haigekassa, Elisa Eesti, Coop Pank.
Eelmiste aastate võitjad:
Aasta Turundustiim 2019 – Elisa Eesti
Aasta Turundustiim 2018 - LHV Pank
Aasta Turundustiim 2017 - Circle K
Aasta Turundustiim 2016 - ei antud välja, kuna selget võitjat ei joonistunud
Aasta Turundustiim 2015 - Telia
Aasta Turundustiim 2014 - Starman
Aasta Turundustiim 2013 - EAS
Aasta Turundustiim 2012 - Lennusadam
Aasta Turundustiim 2011 - Saku Õlletehas
Aasta Turundustiim 2010 - EMT
Aasta Turundusjuht 2009 - Evelin Mägioja, Rimi Eesti Food
Aasta Turundusjuht 2008 - Kristjan Seema, Tele2
Aasta Turundusjuht 2007 - Karl Multer, SEB
Seotud lood
3. ja 4. juunil 2021 toimub turunduskonverents Password, kus kuulutatakse välja Aasta Turundustiim 2020.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.