Peagi toimub Eesti turundusmaastiku oodatuim sündmus – Kuldmuna 2021 auhindamine. Žürii on valinud 983 töö seast välja parimad, keda pärjatakse auhindadega 1. juulil Tallinna Põhjala tehases toimuval peol.
Loovkonkursile esitati sel aastal rekordarv töid, sh noortekonkursile Taeva Pesamuna 26 tööd. Populaarseimad kategooriad olid tänavu veebilehed, bränding ja välimeedia – kõikides neis kategooriates konkureeris vähemalt 50 tööd.
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.