Eesti kõrgkoolide vastuvõtukampaaniad 2. osa: Tartu Ülikool ja Maaülikool julgustavad hoolivuse ja inimlikkusega
Eesti Maaülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Risto Mets ja Tartu Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi kt Viivika Eljand-Kärp jagasid selle aasta uute tudengite vastuvõtukampaania ideid, eesmärke ja tulemusi.
EKA kampaania kontseptsioon pälvis Kuldmunal pronksmuna
Iga-aastased tormijooksud Eesti kõrgkoolidele hakkavad selleks aastaks joone alla saama ja nii küsisimegi kõrgkoolidelt, kuidas vastuvõtukampaaniad ellu kutsuti ja kas need tõid ka oodatud tulemusi. Esimeses osas jagavad oma kogemusi Eesti Kunstiakadeemia ja Tallinna Tehnikakõrgkooli turundusspetsialistid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.