Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 21. oktoobril Tallinnas Nordic Hotel Forumis. Konverentsi keskseks teemaks on kommunikatsioonitrendid 2022. aastal.
- Hetk 2020. aasta Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsilt Foto: Raul Mee
Konverentsile on oodatud osalema PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid ja väikeettevõtete juhid.
Konverents on jaotatud järgmistesse teemaplokkidesse:
- Tööandja mainekujunduse olulisus talentide värbamisel
- Rohepööre ja rohepesu
- Auditooriumi killustumine, nišikommunikatsioon vs massikommunikatsioon
- PR-teenuse tulemuslikkuse mõõtmine
- Eesti ettevõtete tuntuse suurendamine maailmas: globaalne PR
- Koroonakommunikatsiooni õppetunnid, mida 2022. aastasse kaasa võtta
Vaata konverentsi programmi ja registreeri soodushinnaga SIIN. Seotud lood
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub tänavu 21. oktoobril. Konverentsi programmijuht Hando Sinisalu vestles mitme Eesti kommunikatsiooniagentuuri juhiga ja küsis, millised on suurimad väljakutsed agentuuri klientide jaoks algaval hooajal ja milliseid teenuseid vajatakse rohkem kui varem?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.