Ekspress Meedia IT-juht, EBSi digiturunduse õppejõud ja Aasta Digitegu žüriiliige Ivar Krustok rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et tarbijad on järjest enam valmis neid kõnetava sisu eest maksma, aga puudu jääb ajast kogu sisu tarbimiseks. Lisaks rääkis ta Facebookis ja Google’is reklaamimise võludest ja valudest.
- Ekspress Meedia IT-juht, EBSi digiturunduse õppejõud ja Aasta Digitegu žüriiliige Ivar Krustok.
Krustoki sõnul on klient järjest enam valmis sisu eest maksma. „Kui inimesed satuvad mõne artikli otsa ja näevad, et see pakub neile mingit lisaväärtust, siis nad on valmis sisu eest maksma ja seejuures ei mängi hind suurt rolli. Mõõdame pidevalt, kuidas inimesed artiklitega rahul on ja näeme, et aastast aastasse läheb olukord aina paremaks,“ rääkis ta ja lisas, et kasvavat trendi on näha kõikides meediamajades ja kasv on isegi kiirem kui nad ennustada oskasid.
Seotud lood
Aasta Digitegu 2021 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada 20. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 30. septembril Tartus toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.