Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas aastaga hüppeliselt
Baltimaade suurima meediakontserni ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 75% (III kvartalis 11%, 2021. aasta 9 kuuga 50%) ja ulatus septembri lõpus 121 874-ni.
Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
• Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Ekspress Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 57% (III kvartalis 5% ja 2021. aasta 9 kuuga 47%), ulatudes 72 860-ni.
Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Baltimaade suurima meediakontserni, ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas aastaga Balti riikides kokku 76% (II kvartalis 16%, I poolaastas 36%) ja ulatus juuni lõpus 110 253-ni.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.