• 16.11.21, 15:50

Initiative'i turundusanalüütika juht: Facebooki uus tööriist sisaldab endas ohtusid

Küpsisteta digimaailmas pakub Facebooki ökonomeetrilise mudeldamise tööriist Robyn uusi võimalusi, kuid sisaldab alustajate jaoks ka arvestatavaid ohtusid, hindab uut tööriista Initiative’i marketing performance analüütika juht Tanel Rebane.
Initiative'i turundusanalüütika juht: Facebooki uus tööriist sisaldab endas ohtusid
Küpsiste kadumisega kaovad ka digikanalite tulemuslikkuse tavapärased hindamise meetodid ja järjest rohkem on ka digiturunduse juures hakatud pöörduma ökonomeetrilise mudeldamise juurde. Ökonomeetrilised mudelid aitavad läbi erinevate matemaatiliste ja statistiliste meetodite leida täpsed meediakanalite tulemuslikkused (ROI), mis annavad palju parema arusaamise eri meedialiikide mõjust müügile ja võtavad arvesse nii meedia otsest kui ka kaudset mõju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele