Kuidas TikTokis silmapaistvat sisu luua? Influencer Arija 6 soovitust
Sadade tuhandete jälgijatega populaarne eestlannast tiktokker Arija jagab soovitusi, kuidas saab igaüks oma sotsiaalmeediakanalisse silmapaistvat sisu luua ja sellega teiste seas tähelepanu pälvida.
Hetkel Eestis ja ka mujal maailmas noorte seas eranditult kõige populaarsemaks kujunenud lühivideote sotsiaalmeediaplatvormi TikTok kasutab juba üle 1 miljardi inimese, kellest enamik on 16-24-aastased. Teiste seas on platvormil haaranud suurt tähelepanu ka eestlastest kasutajad, kelle seas näiteks Arija Helmvee kontot @roosabanaanike jälgib üle 146 000 inimese ning tema videotele on jaganud positiivset tagasisidet juba rohkem kui 6,3 miljonit inimest.
Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?
Suunamudija, sisulooja ehk influencer on tänapäeva noorte jaoks üks ihaldatumaid tulevikuameteid, mille nimel ka Eesti noored iga päev tuhandeid videoid ja pilte oma sotsiaalmeedia kontole postitavad. Kuidas aga oma sisuga sotsiaalmeediakontodel rohkema publikuni jõuda?
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.