• 18.11.21, 10:42

EASi jõulukampaania „Kingi aega“ inspireerib veetma ühist aega lähedastega

Sel nädalal alustas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus koostöös turismiettevõtetega üle Eesti kampaaniat „Kingi aega“, mis innustab lähenevateks jõuludeks kinkima asjade asemel elamusi. Iga Eesti inimene saab kampaanialehel vastavalt huvidele valida tegevusi, mida koos lähedastega ette võtta, ning mugavalt samas ka kinkekaardi soetada.
EASi jõulukampaania „Kingi aega“ inspireerib veetma ühist aega lähedastega
Turismiarenduskeskuse direktori Liina Maria Lepiku sõnul panustavad Eesti turismiettevõtted oma teenustega praegu palju inimeste vaimse ja ka füüsilise tervise hoidmisse. „Aeg on ainus, mida kunagi tagasi ei saa, ning meie ettevõtete pakutavad mitmekesised elamused annavad küllaga inspiratsiooni koos aega veeta ja ühiseid häid mälestusi luua,“ ütles Lepik.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.21, 13:43
Zalando käivitab emotsionaalse pühadekampaania, mis haarab enda alla kogu Euroopa
Berliinis asutatud Euroopa juhtiv moe ja elustiili veebiplatvorm Zalando käivitab laiaulatusliku pühadekampaania, et levitada rõõmutunnet üle kogu Euroopa, kutsudes kliente üles jagama oma tõelisi rõõmuhetki. Telereklaamis, mille on filminud Grammy nominent Savanah Leaf, on kujutatud pühadeaegset taas tuntavat rõõmutunnet lähedaste inimeste erilistes hetkedes.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele