• 02.12.21, 14:28

Lühiintervjuu: miks hambapesutablettide brändist Münt sai Others

Tuntud kodumaine hambapesutablettide bränd Münt läbis hiljuti põhjaliku uuenduskuuri ja visuaalse näo kõrval ristiti brändi nimi ümber Othersiks. Ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Eva Maria Ilves selgitas lähemalt, miks ja kuidas see samm ette võeti, nentides, et üheks põhjuseks oli lahti saada õpilasfirma imagost.
Uuenduskuuri läbinud hambapesutablettide bränd, mille nimeks sai Others
  • Uuenduskuuri läbinud hambapesutablettide bränd, mille nimeks sai Others
Lühidalt - mis on Others?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele