• 15.12.21, 09:27

Hortese jõulukataloog võitis teist aastat järjest novembri parima otseposti tiitli

Juba teist aastat võitis novembri parima otseposti tiitli Hortese jõulukataloog, mis paistab lisaks ilusale disainile silma ka väärtusliku ja läbi mõeldud sisu poolest. Hortese turundusjuht Riina Ruus räägib lähemalt, kuidas jõuab üks edukas otsepostitus ideest teostuseni.
Hortese jõulukataloog võitis teist aastat järjest novembri parima otseposti tiitli
Omniva teenusejuht Kristi Purge põhjendas Hortese edu kuu parima otseposti valimisel järgmiselt: „Hortes paistis taas silma oma jõulukataloogiga, mille näol polnud tegu pelgalt reklaamlehega vaid selle sisu oli tarbijate jaoks ka muud moodi kasulik. Näiteks jagati kataloogis nõuandeid pühadeks ja kutsuti inimesi nautima koos tegemise rõõmu töötubades.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.21, 15:07
Uuring: otseposti märgatavus on Tallinna elanike seas kasvanud
Detsembri alguses viidi Tallinna elanike seas läbi otseposti märgatavuse uuring, kus osales üle 500 inimese ja milles uuriti otseposti reklaamide märgatavust ja meeldivust. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.
Uudised
  • 10.11.21, 13:05
Lõunakeskusel õnnestus septembri parima otsepostiga ka Valga rahvas Tartusse meelitada
Oktoobrikuu parimaks otsepostiks valis Omniva žürii Lõunakeskuse poolt saadetud reklaamlehe Eesti toidu päeva kohta. Lustaka ja koduse välimusega otsepost meelitas tänu nutikale sihtimisele kohale nii kohalikud inimesed Tartust kui ka rahvast Valgast, Võrust ja Põlvast.
Uudised
  • 15.10.21, 13:07
K-rauta kutsus septembri parima otsepostiga kõiki koju tagasi
Kui enamus kaupmehi annavad septembris märku, et aeg on tagasi kooli minna, siis K-rauta võitis kuu parima otseposti tiitli reklaamlehega, mille pealkirjaks oli ,,Tagasi koju!’’.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele