• 05.01.22, 09:49

Paberikriis: hinnad tõusevad, kogused langevad ja pikaajalisi plaane enam teha ei saa

Eelmise aasta lõpus puhkenud paberikriisi praegustest ja võimalikest mõjudest tulevikus räägivad reklaamiagentuuri La Ecwador print tiimi juht Maiken Veskimäe, trükikoja Grano tootmisjuht ja juhatuse liige Koit Variksoo, Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ning Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
Paberikriis: hinnad tõusevad, kogused langevad ja pikaajalisi plaane enam teha ei saa
Maiken Veskimäe sõnul ei olnud 2021. aastal paberikriis otseselt veel neid ega nende kliente väga mõjutanud, sest suuremad tööd on aastaks lepingutega kinnitatud. „Kuid esimesi muutusi märkasime 2021. aasta viimases kvartalis, mil juba agentuuritöö loomusest lähtuvalt tellitakse seoses pühade saabumisega rohkem trükiseid, et hinnad on märgatavalt tõusnud ja soovitud pabereid ei olnud kusagilt saada või olid väga pikad tarneajad,“ nentis agentuuri La Ecwadori print tiimi juht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele