EKA disainiteaduskonna dekaan: tudengid loovad uusi tooteid ja aitavad õiged poed üles leida
Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas EKA disainiteaduskonna dekaani Ruth-Helene Melioranski, kes tutvustas muu hulgas disainitudengite ja ettevõtete disainialast koostööprojekti, mis on kestnud juba viis aastat.
Melioranski sõnul aitavad koostöö ja disainmõtlemine lahendada ettevõtetel erinevaid probleeme - olgu selleks uute toodete arendamine Magnetic MROl või vastikustunnet ning eksida võimaldavas kaubanduskeskuses lihtsalt liiklemist võimaldava viidasüsteemi loomine.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.