Möödunud aasta lõpus alanud Tervisekassa elundidoonorluse kampaania „Elu pärast” tulemusel on digiloos elundite loovutamise tahteavalduse täitnud inimeste arv kasvanud 20 protsenti. Kampaania taustalugu avavad kampaanias kaasa löönud spetsialistid sõnumiagentuurist Akkadian, disaini- ja reklaamiagentuurist AD Angels, Tervisekassast ja Tartu Ülikooli Kliinikumist.
Tervisekassa otsis sõnumiagentuuriga Akkadian ning disaini- ja reklaamiagentuuriga AD Angels lahendust mitmele elundidoonorlusega seotud probleemile Eestis. “Kõnekaim neist oli ehk see, et Eestis oli elundidoonorluse tahteavaldusi täitnud vaid 2,1% täiskasvanud inimestest. Selle kõrval tekitas meile muret ka asjaolu, et elundidoonorlusest ei räägita lähedastega ja teadlikkus sellest on madal,” ütles Tervisekassa avalike suhete ja tervise edenduse osakonna spetsialist Ave Jüriöö, lisades, et sellest tulenevalt seati kampaaniale kaks eesmärki: teema laiem teadvustamine ning digiloos end elundidoonoriks märkinud inimeste arvu kasvatamine.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.