• 25.01.22, 15:57

Eesti eksperdid ennustavad: mida toob 2022. aasta digiturundusele? 2. osa

Artiklisarja teises osas võtavad sõna SEO strateeg Meelis Vill, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar ning sisulooja ja vabakutseline turundaja Meelis Tomson.
SEO strateeg Meelis Vill
  • SEO strateeg Meelis Vill
Meelis Villi sõnul ei too 2022. aasta olulisi muudatusi otsingumootoritele optimeerimises. "Kõik vanad asjad toimivad, väga tugevat SEOd muutvat murrangut ega tehnoloogiat pole paistmas," ennustab Vill.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.22, 14:03
Eesti eksperdid ennustavad: mida toob digiturundusele aasta 2022? 1. osa
Aeg on heita pilk alanud aastasse – mida toob see kaasa digiturunduses? Sõna võtavad SEO spetsialist Raido Tamar, Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla, sotsiaalmeedia turunduse eksperdid, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi asutajad Sven Nuum ja Teet Torim ning Milose tegevjuht, sisulooja ja koolitaja Brit Mesipuu.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele