Ligi kümme aastat kestnud partnerluse järel omandas Twitter osaluse maailma suurimas digiplatvorme esindavas meediaettevõttes Aleph Group. Digihiiu liitumine Aleph Groupi aktsiaomanikega tähendab edaspidi ka Httpoolile tugevamat partnerlust Twitteriga.
- Aleph Groupi asutaja ja tegevjuht Gastón Taratuta
Twitter on esimene Silicon Valley ettevõte, mis liitub Meta, Snapchati, TikToki ja LinkedIni partneri Aleph Groupiga. Viimane ühendab lisaks Eestis tegutsevale Httpoolile ka selliseid ettevõtteid nagu IMS, Wise.Blue ja Ad Dynamo. Kuigi Twitter on Alephi kaubamärkidele toetunud juba üle kümne aasta, langetati partnerluse otsus soovist kaasa aidata Alephi haridusalastele tegevustele, mis on fokusseeritud digitaalse ökosüsteemi arendamisele.
Seotud lood
Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.
Lisatud kogu meediaagentuuride TOPi tabel
Httpool Eesti maajuhi Kerttu Talviku sõnul näitas eelmine aasta väga selgelt kätte reklaamimaailma edasise suuna ehk tarbijad ei reageeri enam massreklaamile ja üldistele sõnumitele ning visuaalidele, vaid eelistavad tarbida neid brände, kes nendega isiklikumalt suhtlevad.
Sotsiaalmeedia hiidude Facebook, Snapchat, TikTok ja LinkedIn partner, meediaettevõte Aleph Holdings, sai 470 miljoni dollari suuruse rahasüsti. Aleph Holdingu alla kuulub ka Eestis tegutsev ettevõte Httpool, mis esindab Euroopas ja Aasias juhtivaid digimeedia platvorme.
Maailma suurimate digimeediaplatvormide globaalne partner Aleph Holding, mille üks peamisi kaubamärke on ka Eestis tegutsev Httpool, avaldas, et ettevõttega liitub juhatuse esimehe rollis tuntud tehnoloogiainvestor ja ettevõtja Imran Khan. Khani ettevõttega ühinemine toimub ajal, mil eesmärk on laiendada miljardi dollarise käibega ettevõtte haaret veelgi.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.