• 10.03.22, 14:55

Joel Volkov: reklaamiseadus – Eesti majanduse väärkoheldud kaitseingel

Reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ning strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust, kirjutab agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Joel Volkov, agentuuri Tank loovjuht
  • Joel Volkov, agentuuri Tank loovjuht Foto: Erakogu
Reklaamiseadus kuulub eriseaduste hulka – valdkonnapõhine seadusekene, mis täpsustab üldseadustega kehtestatut reklaamivaldkonna mõistes. Ma ei ole jurist, aga mina mõistan seda nii, et kui suured ja põhimõttelised üldseadused kujutavad endast suuri maju, siis eriseadused on toad ja koridorid nende majade sees, mis teevad elu- ja äritegevuse hoones võimalikuks.

Seotud lood

Uudised
  • 02.03.22, 16:46
Valmis uus juhend finantsteenuse reklaamile
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) on loonud koostöös Turundajate Liiduga (TULI) uue juhendi, mille eesmärk on anda lihtsustatud ülevaade nõuetest finantsteenuse reklaamile.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele