• 29.04.22, 16:43

Venekeelsete telekanalite sulgemine on teinud Eesti venelastele turundamise oluliselt keerukamaks

Sõjategevus Ukrainas ja Venemaale kehtestatud sanktsioonid on tõstatanud kohalikele turundajatele mitmeid eetilisi ja ratsionaalseid dilemmasid. Kas ja mil määral oleks eetiline kommunikatsiooni Eesti mitte-eestlastele jätkata, kuidas asendada sanktsioonide taustal suletud telekanalites kaduma läinud kontakte ning kuidas vältida oma brändile online võrgustikest soodsa kontakti ostmisel võimaliku negatiivse konnotatsiooni tekkimist – näiteks reklaami sattumist Vene propagandat propageerivatele interneti lehekülgedele.
Initiative'i meediadirektor Madis Altermann.
  • Initiative'i meediadirektor Madis Altermann.
Valikute tegemisel on oluline tunda oma brändiväärtusi ja tarbijaskonda, kui palju on sinu tarbijaskonna hulgas venelasi ja kus piirkondades nad asuvad. Kui mitte-eestlased moodustavad märkimisväärse osa brändi sihtrühmast, siis peaks nende makstud kommunikatsioonist väljajätmine või neile kommunikatsiooni piiramine olema teadlik kaalutud otsus. Venelaste jagunemine Eestis on äärmiselt ebaühtlane, näiteks moodustavad venelased Tallinna elanikkonnast 47%, Ida-Virumaal on neid 82%, samas Pärnu maakonnas on venelaste osakaal kõigest 11%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele