Orkla Eesti toidu- ja joogikategooriate turundusjuht Siiri Vare sõnul vajas Põltsamaa lisaks uuenenud sisule ka värsket välimust, mis kõnetaks ka nooremaid. Uue minimalistliku disaini eesmärk ei ole seejuures toodete nägu tundmatuseni muuta, olgugi, et tegu on kõige laiahaardelisema uuenduskuuriga Põltsamaa ajaloos.
- Põltsamaa uue logoga uued pakendid väljendavad värskust, tervislikkust ja puhtust. Seejuures on säilinud Põltsamaa tunnusvärv punane valgel ning iga pakendiga käib kaasas ka punane detail – purgikaas, kork või muu.
Orkla Eesti toidu- ja joogikategooriate turundusjuht Siiri Vare sõnul tekkis vajadus Põltsamaa brändi uuendamiseks ja seda just nüüd seetõttu, et lähtuvalt Kantar Emori iga-aastasest uuringust on Põltsamaa Eesti toidubrändidest üks tuntumaid ja armastatumaid. „Kui vaadata uuringutulemustesse sügavamalt sisse, selgus et armastatus on eriti kõrge vanemaealiste seas, aga noori Põltsamaa ei kõneta,“ nentis ta ja lisas, et samas on Põltsamaa ambitsioon olla kaasaegsete toidulahenduste pakkuja ning viimastel aastatel on nad jõudsalt selles suunas ka liikunud.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.