Raadio Elmari kuvandi uuendamiseks loodi hiljuti kolm humoorikat videoklippi, mis näitavad, et meil kõigil on omad "Elmari hetked". Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saar ja agentuuri Sweep loovstrateeg Oliver Lomp räägivad imagokampaaniast lähemalt.
Raadio Elmarit haldava Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saare sõnul on kampaania eesmärgiks luua raadiole uus kuvand ja kasvatada keskealiste eestlaste osakaalu kuulajate hulgas. „Otsisime värsket pilku, mis looks raadiole Elmar uue kuvandi, tooks esile jaama tugevused ja aitaks kõnetada neid kuulajaid, kes Elmarist siiani mööda on vaadanud,“ sõnas ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.