• 31.08.22, 14:14

Pereettevõtjast reklaamiagentuur La Ecwador purustab USA filmidest pärit stereotüübi

USA filmidest on tekkinud stereotüüp, kus perepoeg on tavaliselt see, kes ei viitsi tööd teha ja keegi teine peab selle tema eest ära tegema, kuid hüvesid saab sellegipoolest perepoeg. Tegelikkuses tuleb aga pereettevõttes töötades palju rohkem pingutada, tõestamaks, et oma tööd tehakse tõesti hästi, rääkis pereettevõttes La Ecwador meediajuhina töötav Kert Aavik Äripäeva raadiosaates.
Heily Aavik ja Kert Aavik
  • Heily Aavik ja Kert Aavik Foto: Erakogu
Pereettevõttest dividendide välja jagamise kohta tõdeb perekond, et taolisi otsuseid võetakse vastu osanike koosolekul ja kuna on olnud keerulisemad aastad, on mõistlik ettevõtte kasum omakorda ettevõtte kasvu investeerida. "Hea palk on see, mis peab tagama võimaluse osanikel soovi korral näiteks kinnisvara osta, mitte dividendid," tõdeb 25 aastat tagasi rajatud turundus- ja reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele