SEO ekspert selgitab: kuidas Eesti turul veebilehele efektiivselt linke ehitada?
Tänavusel Best Internet konverentsil esines videovahendusel Eesti üks tuntumaid SEO eksperte Karl Kangur, kes rääkis pikemalt, mis on Eesti turu mõistes kõige tähtsam tegur tugeva SEO vundamendi ehitamisel.
Kangur alustas kohe väitega, et SEO trendide tähtsust mõistetakse siinmail mõnevõrra valesti. Eesti- ning ingliskeelne turg on tema sõnul SEO konkurentsi osas nagu öö ja päev. „Siinsel turul saab hakkama palju vähemaga, kui arvestada mõne tähtsama teguriga,“ sõnas ta.
Jennie Arvenäs Rootsi Meta loovagentuurist arutles tänavusel konverentsil Best Internet, milline on sotsiaalmeedia roll turunduses ja kuidas panna tarbijad brändi sõnumeid edastama.
Tänavuse digiturunduse aastakonverentsi Best Internet avaesinejaks oli Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin, kes jagas nende agentuuri parimaid auhinnatud sisuturunduse näiteid ja rääkis, kuidas just emotsioonidest ja inimestest lähtuv suhtumine on nende agentuuril suurt edu aidanud saavutada.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.