• 29.09.22, 11:05

SEO ekspert selgitab: kuidas Eesti turul veebilehele efektiivselt linke ehitada?

Tänavusel Best Internet konverentsil esines videovahendusel Eesti üks tuntumaid SEO eksperte Karl Kangur, kes rääkis pikemalt, mis on Eesti turu mõistes kõige tähtsam tegur tugeva SEO vundamendi ehitamisel.
SEO ekspert Karl Kangur.
  • SEO ekspert Karl Kangur.
Kangur alustas kohe väitega, et SEO trendide tähtsust mõistetakse siinmail mõnevõrra valesti. Eesti- ning ingliskeelne turg on tema sõnul SEO konkurentsi osas nagu öö ja päev. „Siinsel turul saab hakkama palju vähemaga, kui arvestada mõne tähtsama teguriga,“ sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 22.09.22, 14:37
Kolm nõuannet, kuidas ettevõttena sotsiaalmeedias edukas olla
Jennie Arvenäs Rootsi Meta loovagentuurist arutles tänavusel konverentsil Best Internet, milline on sotsiaalmeedia roll turunduses ja kuidas panna tarbijad brändi sõnumeid edastama.
Uudised
  • 22.09.22, 13:39
Kuidas vallutada maailma tootega, mida pool maailmast vihkab?
Tänavuse digiturunduse aastakonverentsi Best Internet avaesinejaks oli Taani agentuuri &Co strateeg Helle Elisabeth Julin, kes jagas nende agentuuri parimaid auhinnatud sisuturunduse näiteid ja rääkis, kuidas just emotsioonidest ja inimestest lähtuv suhtumine on nende agentuuril suurt edu aidanud saavutada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele