FleetGuru turundusjuht Eva Maimre toob välja kolm põhilist lõksu, millega turundajad oma töös varem või hiljem kokku puutuvad ja annab nõu, kuidas nendest lõksudest hoiduda.
- FleetGuru turundusjuht Eva Maimre.
Pärast aastaid koostööd paljude ettevõtete ja projektidega pole ma veel näinud kedagi ilmumas ette teatamata finantsjuhi kabinetti ideedega, kuidas järgmise kvartali kasumiaruannet läikima lüüa. Samal ajal pole turundusjuhi uksel piisavalt tugevat ukseriivi, mis takistaks pidevat tagasiside voolu kõigele, mis puudutab turundust.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.